Alla inlägg den 13 april 2009

Av so-not-perfect - 13 april 2009 19:28

Dagen har gått jättebra, så jag är mäkta stolt över mig för en gångs skull! Bara hungrig, men det känns bra... :) Jag har följt planeringen, men jag fick ta en crisp´n light (jättegoda) till frukost, eftersom föräldrarna sprang ut och in i köket, så jag kunde inte väga ett äpple då...


Mat:


  • 1 c-vitaminbrus (8kcl), 1 crisp´n light (20 kcl)
  • 50 gram lättkeso (35 kcl)
  • Litet äpple (65 kcl)
  • Liten banan (senare) (60 kcl)

Totalt: ca 200 kcl


Övrigt: 2 tuggumin, 1 msk äppelcidervinäger, cola zero, 2 flourtabletter, te? Okej, detta var onödigt att skriva vill bara visa att jag rundar upp resten till 200 kcl på grund av sådant som jag sätter i sig och glömmer att räkna med. Oj, det lät lite överdrivet, glöm det!


Träning:


  • cykling 55 min (2 mil)
  • 150 rygglyft
  • 500 situps
  • 75 hantellyft
  • pw 70 min

Ska se på första Harry Potter filmen kl 20.00 ikväll! Jag älskar verkligen de böckerna och filmerna. Ska nog städa mitt rum också! :)

Av so-not-perfect - 13 april 2009 15:41

 


Mamma rensade vasken idag och gissa vad hon hittade där - jo, mina gamla spyrester. Fräscht... Hon fattade inte vad det var dock, jag sa saker som "oj, fy fan vad äckligt, är det mögliga träbitar eller vad är det?" Hon tänkte som tur var inte att det var spyrester. Men det är inte så att jag spyr i vasken, men en del hamnar där efteråt när jag ska tvätta händerna. Så jag måste verkligen lära mig att bli mer försiktig så att de inte kommer på mig. Annars har dagen hittills gått jättebra. Skriver mer om det sen!

Ovido - Quiz & Flashcards