Alla inlägg den 29 april 2009

Av so-not-perfect - 29 april 2009 23:21

Hela dagen har varit rent ut sagt underbar med vännerna! Har mått så bra. Har haft roligare än på länge! Har även ordnat lite inför morgondagen. Fan vad najs jag ska ha det! Men sen kom jag hem hur glad som helst och mamma har lagt ett brev från sjukhuset med lite andra saker snyggt och prydligt på mitt skrivbord. Anade vad det var, så jag kollade på kuveret, vände på det och DET SATT EN TEJPBIT PÅ DET! Har mina föräldrar tittat på det, eller är tejpen bara där för att brevet var svårt att försluta? Jag vet inte... Det var i alla fall en tid från ätstörningscentret, den 2 juni. Vad ska jag göra? Jag fick panik och åt en massa. Under tiden ringde jag mina kompisar och vi har varit ute och gått fram tills nu... På väg till dem hyperventilerade jag och hade aspanik. Föräldrarna var jätteoroliga när jag kom hem 2 timmar senare än utsatt. Men vet dem? Varför säger de ingenting då? Mamma gav små hintar, men jag vet inte... Tänk så inbillar jag mig? Men ska jag berätta för dem eller inte?

Snälla hjälp mig! Någon som har berättat för sina föräldrar? I sådant fall, hur tog de det?

Av so-not-perfect - 29 april 2009 07:15

Jag har varit uppe och badat nu. Jag har ätit min frukost bestående av en kiwo och en C-brus. Jag förtjänade inte den. Jag har även min andra frukost framför mig - min fejkfrukost. I den har jag llagt upp lite ingredienser av en muslifrukost. Så att det ska se ut som att jag har ätit ordentligt. Allt går bara av bara vanan. Jag är bäst... Börjar dock bli hungrig. Men det är bra. ... Det blir iväg till Köpenhamn idag. Jag har tagit med lite frukt för syns skull(vilket jag säkerligen kommer att få skit för av kompisarna... men det är min kropp). Min stora blus har åkt på som vanligt för att dölja föregående dag. Men jag ser skabbig ut. Jag ser så blek, trött och svullen ut i ansiktet. Men jag är väl redo att åka snart, ut i solen och le.

Ovido - Quiz & Flashcards