Alla inlägg den 26 april 2009

Av so-not-perfect - 26 april 2009 23:26

Mackor med förbjudet pålägg i min mun just nu. Alltför många. Jag vill spy, men alla har gått och lagt sig och det är så tyst. Tänk så hör dem mig då. Jag kan inte riskera det - jag vågar inte. Så jag får väl ta och låta bli och lägga mig med maten i magen. Maten som förstör insidan såväl som utsidan.


Jag förtjänar att skjutas i huvudet.

Av so-not-perfect - 26 april 2009 16:30

Okej... jag failade hårt! Men fan vad god den var! Såg dock sen att den inehöll 300kcl/100 gram! Rekord eller! Spydde efter andra portionen. Klarade inte av att ha kvar det i magen... Det blir träning ikväll! Fyfan för mig!

Av so-not-perfect - 26 april 2009 16:06

Mamma har köpt en Anthon Berg glasstårta. Den består av marsipanglass, mörk choklad och pinjenötter. Den står i frysen just nu. Jag vill ha den! Åh, jag älskar allt den består av! Men jag tänker inte äta den. Jag satt i trädgården med mamma innan. Hon åt en bit och den såg så god ut! Hon verkade tycka att jag var duktig som hade en sådan självbehärskning. Översättning; ät inte mer, då blir du bara tjockare och ingen kommer att älska dig!

Av so-not-perfect - 26 april 2009 12:29

 


Jag åt frukost för en stund sedan. Jag blev mätt. Det känns läskigt. Jag vill inte vara mätt! Jag vill inte känna mig full med mat! Visst, det var säkert ingen "normalstor" frukost. Men för mig kändes den grotesk! Det var 1 dl lättyoghurt, 1 dl musli, lite vindruvor och massor med kanel. Är det för mycket? Jag vet inte... Sedan när blev allt så jobbigt?

Ovido - Quiz & Flashcards