Alla inlägg den 15 april 2009

...

Av so-not-perfect - 15 april 2009 22:03

Jag failade för en stund sedan. Åt mackor med lite creme bonjour och några crisp´n light för drygt 400 kcl... Så jävla onödigt! Så nu ligger dagens kaloriintag istället på nära 900 kcl. Men jag vet, jag ska vara positiv, det måste jag! Det kunde ha varit mycket värre, men usch för mig ändå! Tränade på crosstrainern direkt efter och tränade i alla fall bort 150 kcl. Ville fortsätta i all oändlighet, men var rädd för att mamma eller pappa skulle upptäcka mig igen...

Av so-not-perfect - 15 april 2009 19:07

 


Mat:


  • Lättyoghurt med musli, C-brus (150 kcl)
  • 2 mackor (vitt bröd!), keso, lite paprika, gurka, tomat (160 kcl)
  • Äpple, 2 knäcke, keso, smörgåsgurka,+ lightdrycker under dagen (155 kcl)

Totalt: 465 kcl


Var lite småkrasslig även idag, så det blev ingen skola idag heller. Träningen blev lidande. Det blev bara 500 situps och 75 hantellyft, men det är ju bättre än ingenting! :) Har inte haft några problem med maten idag. Jag klarar av hunger bra. Men suget är svårare. Så jag gav efter för att verkligen visa att jag hade kontroll och åt de där mackorna. Sedan stannade jag efter det och suget va borta. Skönt! I slutändan så är det ju ändå kaloriintaget som betyder något.


Ska kolla på Anna Skipper i "Du är vad du äter" klockan 20.00 ikväll. Är det fler än jag som älskar det programmet? Men hon hade nog inte gillat min kost något särskilt. Hehe

Av so-not-perfect - 15 april 2009 12:40

ÅHH JÄVLA CP-BROSA JAG HAR! JAG HATAR NÄR FOLK TAR MIN MAT! DET ÄR MIN MAT! MINA JÄVLA KALORISNÅLAKEX, INGEN ANNANS! DE BEHÖVER FAN GÅ UPP I VIKT! SÅ VARFÖR KAN DE INTE LÅTA BLI MINA GREJER!?!?!? Åhhh. Extremt förhållande jag har till mat, jag vet. Men jag blir bara så sjukt förbannad!

Av so-not-perfect - 15 april 2009 10:45

Min natt var inte den bästa. Jag hede jättesvårt att somna på grund av ångesten och gick upp och vägde mig, men då vägde jag samma som tidigare på dagen. Det fick mig att vilja dämpa min hunger med en macka, men nej, jag tillät mig inte det. Så idag känner jag mig glad över det. Annars hade jag bara fått ännu mer ångest och tvingat mig själv till ännu mer träning.


Så imorse när jag ställde mig på min kära vän/fiende vågen så förväntade jag mig ingenting. Men hör och häpna, jag hade gått ned 0,8 kg sedan igår! Äntligen är jag igång igen! Men jag har rätt lätt både för att gå upp/ned, så jag måste hålla koll på detta nu så att jag inte faller tillbaka. Bara 0,5 kg kvar till första delmålet som jag satte till den 20 april. Men det klarar jag ju! Borde äta frukost nu, men är inte hungrig ännu, så jag skjuter upp det ett tag. Ska nog ut i solen sen och schteka! ;P

Ovido - Quiz & Flashcards