Alla inlägg den 24 april 2009

Av so-not-perfect - 24 april 2009 19:33

Hej spya. Då var vi här igen. Men det gick lätt denna gång. Provade på en ny teknik. Lite av ångesten försvann i alla fall. Skönt. Dagens träning (2 mils cykling med kompis, känns så bortkastad). Underbara fredagskväll...

Av so-not-perfect - 24 april 2009 19:05


Jag hatar att jag är så förbannat ombytlig. Jag föreslår en grillkväll och tycker att det ska bli jättekul! Jag hör av mig till vännerna och peppar dem. Men efter dagens fail vill jag bara släcka ljuset, krypa under täcket och sova. Inte vill jag visa mig för någon och ÄTA! Jag vill kompensera! Jag vill vara ENSAM med min äckliga övervikt!

GLÖM MIG!

GÖM MIG!

Jag bara sänker stämningen och förstör. Jag förstör för alla!

Av so-not-perfect - 24 april 2009 18:04


Svullu a la moi idag!

Av so-not-perfect - 24 april 2009 12:56

 


Ville bara tacka E för kommentaren. Det värmde verkligen! :) Ja, ätstörningar är inte att leka med. Ibland tror jag att jag ska klara av detta själv - att jag bara överdriver problemen. Men om jag kunde det, så skulle jag ha gjort det för längesedan. Jag ska få hjälp med att ändra detta. Mitt liv ska inte alltid kretsa kring mat! Så det så! 


Matmässigt har det gått bra änsålänge. Har noll aptit. Åt en pära precis för ämnesomsättningen (jag tjatar, jag vet). Vill ut i det fina vädret igen, men måste skriva en riktigt satsig uppsats. Jag har alldeles för höga krav på mig själv... Fick tillbaka ett prov igår som jag knappt hade tränat på, ändå var jag en av de som fick bäst betyg. Så jag är ju duktig, men jag kan bara inte få in det. Det är samma sak med mitt utseende och annat. Måste sluta att eftersträva perfektion. Vill gå efter det som Marc säger till Bridget (Bridget Jones diary) - "you are perfect, just the way you are". Åh vad jag älskar den filmen! Jag kan verkligen relatera till Bridgets karaktär. Och henne älskar vi ju alla! :) Det är underbart med människor som bjuder på sig själva!

Av so-not-perfect - 24 april 2009 07:06

Min kropp verkar ha gillat gårdagen! Har gått ned i vikt sedan igår. Inte jättemycket, men bättre ner än upp! :) Nu ska jag äta frukost! Det förtjänar jag (tror jag)...

Ovido - Quiz & Flashcards