Alla inlägg den 2 maj 2009

Av so-not-perfect - 2 maj 2009 21:30

 


Shit vad härligt det var! Kom precis hem från en urskön joggingrunda med in flames i öronen! :) Det var för längesedan som jag joggade utomhus. Men nu ska det bli andra bullar! Annars har har min dag inte varit särskilt driftig ; gjort klart uppsatsen (äntligen), tränat, solat, loppis med mamma. Ja, det var väl allt! Eller, just det! Jag har undvikit samtal med kompisarna idag också... Jag är inte snäll, menjag orkar inte med det för tillfället. Får så dåligt samvete över att de bryr sig så mycket. De borde ödsla det på någon som förtjänar det.


Mat:


  • C-brus (8 kcl)
  • Några jordgubbar (45 kcl)
  • Nyttig bulle med l.keso, smörgåsgurka (150 kcl)
  • 2 bitar daimtårta (!!!) - spydde, men det kom bara upp jättelite (kcl? men vi säger 450 kcl överräknat)
  • Övrigt: 8 kcl

Totalt: ca 661 kcl (blir boljong snart och kanske ett äpple också, eller lite gurka, jag vet inte riktigt än om jag ska tillåta mig det)


Träning:


  • minst 30 min. promenad
  • 25 min. jogging
  • 500 situps
  • 75 hantellyft



Av so-not-perfect - 2 maj 2009 12:28

Pappa åkte iväg idag  med sin flickvän. Han blir borta tills nästa söndag. Jag vet att jag inte borde känna så, men jag känner mig övergiven. Jag vet att han inte lämnar MIG, utan att han åker för att komma bort från mamma. Han är helt slutkörd. Men en del av det beror väl på mig numera. Men jag får väl klara mig. Det tär dock på de båda att bo tillsammans trots att de är skilda. Om mamma bara kunde få en lägenhet någon gång.


Maten igår bestod av en halv tallrik med buljong. Jag kände mig fet, så jag kunde inte få i mig hela tallriken. Idag har jag kännt mig alldeles svag och yr. Jag gillade känslan på något sätt... makt! Men jag behövde lite energi och visa för mamma att JAG faktiskt äter! Så jag åt några jordgubbar. Det är inte klokt vad min mage känns full nu!

Ovido - Quiz & Flashcards