Alla inlägg den 15 maj 2009

Av so-not-perfect - 15 maj 2009 18:49


Jag tror att jag har blivit sockerberoende... För jag har aldrig ätit så mycket socker som jag gör nu! Hets nån dag, svält några dagar, hets igen och så går det runt, runt, runt. Det är tär både psykiskt och fysiskt på mig. Jag orkar knappt träna längre för jag är jämt trött. Jag som älskade att träna... Nu är min hals sönderriven efter en massa skräp som skulle upp. igen. Men det finns ändå kvar så mycket i mig. Det är jobbigt. Det är även jobbigt hemma. Pappa kallade in oss på ett "familjemöte" om min lillebror och hans problem. Jag satt helt apatisk i mitten medan de andra skrek kring mig på varandra. Vilken underbar fredag man har! Men jag orkar verkligen inte göra något. Det känns som att jag börjar bli sjuk också. Så jag sitter hellre hemma ikväll och mår så här. Masar mig kanske ut på en joggingrunda sen...

Ovido - Quiz & Flashcards