Alla inlägg den 25 maj 2009

Av so-not-perfect - 25 maj 2009 21:42

Så var man tillbaka. Har ni saknat mig? ;) Jag har i alla fall haft the time of my life och bara levt! Det har varit alldeles underbart med fester, vänner, skämt, shopping, missöden och så vidare. Dock har jag misskött mig riktigt och då menar jag RIKTIGT dåligt! Har ätit massor av vitt bröd där (fanns i stort sätt bara det), choklad och annat flottigt varje dag! Fyfan vad jag har svullat! Inte har jag gjort mig av med det heller där.

Vågade verkligen inte,

orkade inte,

vet inte.

Det gick inte.

Vägde mig när jag kom hem efter den nästan dygnslånga resan. Jag trodde att jag hade gått upp till 70 kg eller något. Men mina byxor satt lösare och vågen visade bara på en mindre (?) viktuppgång, som jag inte kan vara säker på nu när jag har mens. Hade nästan nått mitt mål om att gå ned till 62 kg innan, men jag förstörde det. Så nu är balen om nio dagar. Dessa nio dagarna ska jag kämpa som aldrig förr och vara vackrare och smalare än någonsin på min avslutningsbal! Jag måste verkligen, för jag hatar mig själv något oerhört nu.

Ovido - Quiz & Flashcards