Alla inlägg den 16 maj 2009

Av so-not-perfect - 16 maj 2009 14:36


Och så lite spya på dagen i all dess ära... Den onödiga chokladen och mackorna var ju tvungna att försvinna från min kropp. Nu känns det bra. Lyssnar på In Flames. Är helt lugn och ångestfri. Ska snart ut och jogga . Men synd är att jag hade klarat till och med i förrgår med en dryg vecka utan att spy. Men det är väl alltid något...


Min frisör sa förresten att jag hade ett babyface! Usch, då ser alla hur tjock jag är! Jag visste det! Hur ska jag klara av att ta mig hem till kompisarna idag? I mitt hår och i min kropp! Jag avskyr mig!

Av so-not-perfect - 16 maj 2009 13:57


Har varit hos frissan hur länge som helst idag! Slutresultatet blev fint, bara inte på mig. Jag ser fan ut som en fotbollsfru! Kanske man har en chans på Zlatan eller Becks då. ;P Men jag antar att jag kommer att vänja mig... Annars så är matläget åt helvete! Jag kommer att dö av fetma!

Ovido - Quiz & Flashcards