Alla inlägg den 31 maj 2009

Av so-not-perfect - 31 maj 2009 21:35

Intaget hamnade under 300 kcl idag. Har även joggat i 30 minuter och cyklat i 35 minuter. Rätt okej, men det borde ha blivit mer! Är bara trött. Nej, jag är FET! Fet och lat!

Av so-not-perfect - 31 maj 2009 10:10

 


Provade balklänningen mitt i natten igår. Den gick på, men jag kan knappt andas i den. Men mamma sa att den inte kommer att spricka, då hon fick ned hela handen i den när jag hade den på mig. Fan, varför minskade jag på måtten vid beställningen? Jag har märkt nu, att när jag går ned i vikt så är det framförallt på benen och inte runt bröst och midja. Så ärligt talat har jag lite panik nu. Jag har två alternativ:


1. Försöka sy ut klänningen ett par centimeter (jättesvårt, då den har dubbelt tyg. får i sådant fall ta tyg från boleron)


2. Ha på klänningen som den är och hoppas på någon viktskillnad där det behövs. 


Jättesvårt! Mamma är redan sur på mig för att jag minskade måtten och kommer säkert inte hjälpa mig. Är bara rädd att om jag börjar klippa och sy i klänningen så förstörs den. Har inte använt en symaskin på 3 år... Men jag vill ju inte svimma på balen. Hm... åhh vad svårt! Vad tycker ni? Nej, nu ska jag ut på en joggingrunda och samla tankarna.



Ovido - Quiz & Flashcards