Alla inlägg den 11 maj 2009

Av so-not-perfect - 11 maj 2009 22:38


Jag vet inte om jag klarar av att lägga mig och sova nu med all mat i magen. Har fortfarande magkatarr. Men jag vet att jag måste sova på grund av provet första lektionen imorgon. Jag måste proritera skolan framför detta! För nu är det inte långt kvar! Åker till Prag snart (20-25 maj). Ska bli så skönt att få en paus (från förhoppningsvis detta också) och bara komma bort. Förresten, jag fick MVG på mitt projektarbete. :)

Av so-not-perfect - 11 maj 2009 21:20


Jävla födelsedagstårta som triggade igång mig. Nu vet vi hur min morgondag kommer att bli... Fick också för mig att det var okej att trycka i mig en massa annat för att jag hade magkatarr. Bland annat en hel förpackning citronkex försvann spårlöst (lalalalalala), har ingen aning om vart den tog vägen och de är ju inte ens goda! Varför måste mamma köpa hem sån skit? Hur har er dag varit?

Av so-not-perfect - 11 maj 2009 14:04

 


En ovanlig känsla idag: jag kände mig faktiskt... tja... inte så tjock och ful som vanligt. I mina nya chinos och nya linne, såg jag faktiskt inte... alltför tjock ut. Jag såg (hör och häpna) slim ut! Min mage var platt och trots mina breda höfter, så såg jag smal ut! Så frågan är; "Ser jag verkligen ut så, eller är det bara en illusion?"  Hur som helst hoppas jag att det varar ett tag.

Ovido - Quiz & Flashcards