Alla inlägg den 3 maj 2009

Av so-not-perfect - 3 maj 2009 22:31

TRE JÄVLA CHOKLADBISKVIER ÅKTE NED ÄNDÅ! PLUS MACKOR! JÄVLA MIG! Vågade inte ens spy upp allt, nu när mamma hade gått och lagt sig. Impulsspydde bara lite i vasken. Det blev nästan stopp... Får kolla upp det imorgon så att det inte är några spår efter mig. Rev mig i halsen nu när jag använde handen och inte tandborsten. Jävla blod! Så nu får jag ta och träna extra ikväll!

Mat: (skämms över det, så mycket som det blev! Bara för att jag var så hungrig. tror jag...)


  • Albran, minimjölk, c-brus (160 kcl)
  • Vindruvor, buljong (75 kcl)
  • l. yoghurt, liten banan, blåbär (100 kcl)
  • några rutor mörk blockchoklad (!!!) (ca 150 kcl)
  • knäcke, l keso, smörgåsgurka (70 kcl)
  • popcorn, gurka, 2 små vita mackor, l. keso, smörgåsgurka
  • 3 chockladbiskvier (!!!) ? - spydde en del

Övrigt: 10 kcl


Totalt: tror jag hanmnar kring 1650 äckliga kalorier idag


Träning: (hittills, blir mer nu efter denna skiten!)


  • 500 situps
  • 75 hantellyft
  • 45 min promenad

Bak

Av so-not-perfect - 3 maj 2009 18:28

 


Har bakat kakor idag! Det blev chokladbiskvier och finska pinnar. Tihi jag är en riktig hejare på att baka (skryt). Smakade några tuggor som jag spottade ut. Det var bra, annars hade bara ångesten kommit ännu mer. Dock slank lite mörk blockchoklad också ned... Men det kunde ju ha varit värre.


Messade också till min lärare om att jag inte kunde följa med på resan. Hon ringde upp mig och jag kunde riktigt höra gråten i hennes hals. Inte visste jag att hon brydde sig så mycket om mig. Fan vad jag kände mig elak! Men jag hade verkligen inte klarat av att umgås med folk dygnet runt, fyra dagar i sträck, med massor av mat. Nej, jag hade ballat ur, det vet jag. Jag vill bara komma bort från skuldkänslorna.

Av so-not-perfect - 3 maj 2009 12:42

Lillebror knackade precis på min låsta dörr för typ tusende gången idag. Han frågar oroat "Hur är det med bulimin?". Jag får inte fram ett ljud, ögonen fylls av tårar och han ger upp efter mitt uteblivna svar och går. Han säger till mamma att jag inte vill prata. Skit alltså vilken skitsyster jag är! Men att höra de orden från min lillebror. Det är bara för mycket. Jag mår verkligen inte bra idag, men jag borde för deras skull låtsas som att allt är bra. Jag borde klistra på mitt leende igen. Om jag bara orkade...

Av so-not-perfect - 3 maj 2009 12:05

Ville bara passa på att tipsa om en sida som jag inte ha klarat mig utan. Med den kan jag hålla koll på alla era bloggar! ;P www.bloglovin.com/ - 55k





Av so-not-perfect - 3 maj 2009 11:44

Jag har egentligen ingen ork kvar i kroppen, eller kanske är det min själ som är trött. För jag har ätit, det har jag! En normalstor portion All Bran med minimjölk. Jag är fortfarande mätt. Idag vill jag inte göra annat än att läsa era bloggar, träna, städa och vara allmänt låg. Jag orkar inte med mycket annat. Jag orkar inte tänka på andra förutom mig själv. Jag ska bli smal! Har ju en tid till ätstörningsenheten den 2 juni, d.v.s om mindre än en månad. Min vikt är åt helvete äcklig - 64,1 kg fett till 170 cm... Jag skämms när jag skriver ut siffrorna, men det är nödvändigt för att sporra mig. Mitt mål tills dess är att gå ned till minst 60 kg. Drygt 4 kg ner på 4 veckor. I have to make this! Så inget mer slarv med träningen och maten. Jag måste bli smal! Jag vill känna alla ben i min kropp! Jag vill inget annat nu! Gör mig smal nu! JAG STÅR FÖR FAN INTE UT LÄNGRE MED MIG SJÄLV!!!

Av so-not-perfect - 3 maj 2009 10:37

Åh vad jag blir förbannad! Jag är så  nära att nå mitt "första" delmål! Men den jävla vågen vägrar visst att visa det där hektot mindre! Kan i och för sig bero på att jag inte har gjort nummer två nu på några dagar. Men jag ska fixa vikten tills imorgon! Det enda jag kunde tänka på när jag skulle sova var de siffrorna. Jag är så motiverad nu!

Träna! Träna! Träna!


Jag ska klara det nu! Are you with me! We can DO this!

Ovido - Quiz & Flashcards