Alla inlägg den 20 maj 2009

Av so-not-perfect - 20 maj 2009 14:18

... "passade på" att hetsa geicha och glass när pappa var på BUP med brosan. Hamnade över toan igen och det bara forsade ur mig! Så nu lagom till avfärden är jag jättehungrig (tror jag) och mysigt svullen... Att jag aldrig kan hålla fingrarna borta från sådant. Men jag tror att jag gjorde det som en sorts "säkerhetsåtgärd" idag, för jag vet att jag säkert inte kommer få samma tillfällen i Prag. Vet ju hur jag blir när hetssuget sätter in. Då är det bara det som gäller. Åhh vad jag hoppas att jag slipper denna skit där!

Av so-not-perfect - 20 maj 2009 11:25

 


Jag mår illa. Men jag har lovat alla att jag ska baka idag. Jag vill, men jag vet inte om jag vågar. För då kommer jag inte kunna motstå att äta inte en, utan MÅNGA fler... Men jag har lovat, så jag vill inte göra någon besviken. Ut i köket blir det.


Jag ska vara duktig.

Av so-not-perfect - 20 maj 2009 09:07

Jag vaknar, går in i köket och vad ser jag där om inte en chipspåse. Tror ni jag går förbi den och ta det äpple som jag stunden innan bestämt mig för? Nej, jag börjar äta ur den, inte så mycket, (gillar inte ens chips) men nog för att veta vad som följer. Ja, flera ost mackor med smör. Försökte få upp skiten, men det kom bara vätska, sedan var jag påväg att svimma, så jag fick sluta. Jävla svårt att spy upp bröd, men jag borde ha "lärt" mig att göra det bättre vid detta laget! Åt mer efter detta... En sak kan jag i alla fall säga, jag förstår verkligen varför många bulimiker är självmordsbänägna. Jag förstår det alltför väl...

Ovido - Quiz & Flashcards