Alla inlägg den 6 maj 2009

Av so-not-perfect - 6 maj 2009 23:20


Mitt straff för denna jävla dag - NO FOOD TOMORROW! Jag måste bli ren, ren och smal!

Av so-not-perfect - 6 maj 2009 22:44

Magen fick en riktig chock av all jävla mat! Den värkde som bara den. Lärdom: ät inte, du mår bara skit av det!

Av so-not-perfect - 6 maj 2009 18:21

Skit fan! Jag har överätit nu och är uppe i  1710 kcl för idag ! Men jag har inte och tänker inte spy! Jag ska behålla skiten! Men nu ska jag träna och det blir ingen mer mat idag! Imorgon blir det annorlunda!

Av so-not-perfect - 6 maj 2009 10:09

 


Usch, jag kunde verkligen inte sova igår. Så jag gick upp mitt i natten för att logga in här, men självklart kommer jag inte in. Wonderful... Intaget blev i alla fall 555 kcl igår. Dock kunde det ha slutat på 100 kcl lägre om jag inte hade tagit de där två bitarna mörk choklad mitt i natten. Men jag tänker inte ha dåligt samvete! Jag är nöjd! Träningen blev förutom den vanliga också en härlig joggingrunda på 25 minuter. I´m in love with running! Det känns så skönt efteråt, blir helt kolugn. Jag antar att det är på grund av alla endrofiner som släpps lösa.

Btw, vågen visade på -0,8 kg imorse! :)

Ovido - Quiz & Flashcards