Alla inlägg den 28 maj 2009

Av so-not-perfect - 28 maj 2009 21:21

 


Kollade nyss på supersize vs superskinny. Gud vad jag har saknat det programmet! Så motiverande! Jag vill verkligen inte sluta så övervkitig som den ene alltid är. Är livrädd för det...

Maten har gått sådär. Har ätit för 300 kcl. Det skulle inte ha blivit så mycket, men tog mig i alla fall ut på en powerwalk på 45 minuter, trots feber. :) Men vill man vara fin så får man lida pin! ;)

Av so-not-perfect - 28 maj 2009 12:32

Kan inte alla bara sluta att glo på mig! De glor på mina ben, ansikte, ja allt! Iband ler de sådär ordentligt och viskar med kompisarna. Jag vet att jag är äcklig! Jag vet att jag är tjock och ful! Kan de inte bara sluta att glo? Jag vill inte att någon ska titta på mitt fett, men jag förstår att de äcklas, det gör jag också! Jag tvingas leva med min kropp var dag. Jag står heller inte ut med att folk kommenterar mina matvanor och mitt utseende. Istället för att öppna käften för att säga något, om så bara en komplimang, så kan de väl bara hålla tyst! För vad de än säger, så vänder jag det omedvetet till något negativt.

I can´t take this anymore...

Av so-not-perfect - 28 maj 2009 12:00

Blir fan orolig nu. Det blöder fortfarande och det är ett stort jävla öppet sår, inte där de tog bort tanden, utan i tandköttet vid sidan om. De har sytt det, men det är ändå öppet emellan. Tänk så förblöder jag eller något. Vet att man blöder mycket i munnen, men detta är rejält. Usch, jag får fråga mamma när hon kommer hem ikväll.

Av so-not-perfect - 28 maj 2009 11:31


Har precis opererat bort den jävla visdomtanden som inte ens hade kommit ut! Fyfan säger jag bara! Aldrig att jag gör om det. Så nu ser jag helt svullen och skabbig ut och har bomull i munnen. Det vill inte sluta blöda. Men en positiv sak - jag behöver inte äta mer idag! :) Blev dock halvt itvingad en banan. Men det är ganska lugnt! Hoppas jag kan köra på samma ursäkt imorgon. Magen kurrar redan, men har ingen som helst matlust. Kanske man skulle göra om detta ändå. Haha. Men jag får inte träna idag pågrund av detta. Kanske jag kan smita ut på en powerwalk ikväll i alla fall. Hihi

Ovido - Quiz & Flashcards