Alla inlägg den 10 maj 2009

Av so-not-perfect - 10 maj 2009 21:26

 


Sörplar lite cola light nu. Jag är trött. Jag vet att det är för att jag har ätit för lite, men jag bryr mig inte. Detta är bara ett tecken på att jag är på rätt väg. Förresten, de där Allevo Fiber + funkar utmärkt! Nu slipper jag de värsta hungerskänslorna och en alltför högljudd mage.;P


Jag var ute på en promenad innan när jag sprang på min gamla dagmamma. Hihi, hon är så söt! Men hon kände inte igen mig så jag fick gå fram och presentera mig. Det var väl ungefär ett år sedan sist skulle jag tro. Jag känner mig alltid så obekväm med henne på något sätt. Det känns som att hon har en bild av hur jag är och att jag inte kan leva upp till den. Så jag blir stel och mina fraser konstlade. Men hon bara log och gav mig komplimanger om att jag hade vuxit, blivit så smal och är lika söt som alltid. Kan man göra annat än att älska henne? :)

Av so-not-perfect - 10 maj 2009 16:14

Igår åt jag ett äpple och två knäcke med kycklingsskivor. Det går jättebra idag också, har hittills ätit ½ äpple och en fullkornmacka med kycklingsskivor. Jag var inte sugen, utan åt det för att visa familjen att jag åt, hålla igång ämnesomsättningen och för att jag behövde lite energi till skolarbetet. Hm, många dåliga ursäkter lät det där som, men de är ju sanna. Jag gillar dessutom att äta nyttigt! Det verkar som att mina helger matmässigt blir allt bättre. I alla fall sålänge jag stannar hemma...

Ovido - Quiz & Flashcards