Alla inlägg den 26 maj 2009

Av so-not-perfect - 26 maj 2009 21:27

 


In - cocktailtomat, knäcke, finn crisp (totalt: 64 kcl idag :))

Ut - 500 situps, 75 hantellyft, 2 timmars powerwalk


Jag har fortfarande panik angående balen, men är motiverad till tusen nu! Kilona ska rasa av mig och snabbt ska det gå! Mamma sa till mig att det syntes att jag hade gått ned i vikt på mitt ansikte. Kände mig bara förvirrad, för jag har ju inte gjort det. Eller har jag gått upp lite i muskelmassa? Hellre muskler än fett, men hatar viktuppgångar något så förfärligt! Var gång vandrar jag omkring i ett egocentriskt töcken om att fixa till allt igen. Det är det enda som betyder något. Det är det enda som jag kan tänka på. Jag är patetisk.

Av so-not-perfect - 26 maj 2009 13:48

Jag steg nyss upp och jag känner mig mer värdelös än någonsin. Balen är på onsdag nästa vecka och jag måste ha gått ned tills dess! Denna jävla resa förstöde allt jag byggt upp! Jag förstörde allt! Jag måste ta tillbaka kontrollen! Det gör jag nu! Så liiite mat som möjligt och massor av träning. Jag behöver detta och jag behöver gå ned i vikt snabbt nu! Har ni några tips för riktigt snabb viktnedgång? Jag är verkligen desperat nu.

Ovido - Quiz & Flashcards