Alla inlägg den 17 maj 2009

Av so-not-perfect - 17 maj 2009 20:15

In: (so far)


  • ½ äpple (20 kcl)
  • ½ äpple (25 kcl)
  • Knäcke, l.keso, smörgåsgurka (65 kcl)

Övrigt: 10 kcl


Ut:


  • 500 situps
  • 75 hantellyft
  • 30 minuters jogging
Av so-not-perfect - 17 maj 2009 14:00

Jag har världens huvudvärk och mensvärk till på köpet nu! Så jag känner mig grinig, trött och tjock. Pappa har gjort fisksoppa, som han vet att jag älskar. Så han kom in på mitt rum och bad mig smaka. Jag åt en halv sked av den. Jag sa att jag inte ville ha och sjävklart blev han ledsen, trots att han inte visade det. Jag får så dåligt samvete! Men idag kan jag inte tvinga mig i det! Fick ju ångest över bara det lilla smakprovet. Men jag tror aldrig att någon som inte har det så här kan förstå hur jag känner det just nu. Jag vill träna som fan för att få bort kalorierna från smakprovet. Men samtidigt vet jag att det inte kan ha varit många kalorier i den. Men jag kan inte låta bli att få dåligt samvete över det.

Av so-not-perfect - 17 maj 2009 02:12


Så vann Norges bidrag "A fairytale". Tyckte att låten var gullig och Alexander var ännu sötare, men det fanns ju låtar som förtjänade att vinna mycket mer! Sveriges bidrag var ju jättebra, även Albaniens som jag röstade på. Det visar bara hur orättvis tävlingen är!


Kvällen/natten har inte gått bra. Hos kompisarna smällde jag i mig muffins, sesampinnar och dipp med grönsaker. Ville hetsa så mycket. Ville spy efter detta, men jag vågar inte hos kompisarna! De vet ju och är misstänksamma. Imorgon börjar jag på nytt igen.

Ovido - Quiz & Flashcards